Monday, July 19, 2010

time to skate...

mengimbau kenangan lama... aku teringat last moment aku mse aku form 5, aku g sunway utk skating.. minat aku dtg pas aku dtg ngn member2 skol mse form 3... hahahahaha... first love aku terdetik disini...
hehehehehee..ciete yerk setelah aku byk kali mencuba utk skate seperti org lain... berkeyakinan meluncur seperti org pakar.. tp aku setiap kali aku skate aku jth. tp aku gagah kan diri utk bangun dan kembali meluncur... hehehehe...
mcm mana first love bley dtg .. utk menarik minat aku utk dtg ke sna setiap kali aku blik kl... erm, aku berminat dgn trainer kt sna .. aku ske cra die meluncur... tp skng nie aku apabila aku dtg pada 17/7 aku tgk trainer 2 dah xder .. mybe die dah smbng stdy die kt oversea.. aku ucapkan thniah n trma kasih kerana byk membantu aku .. n berjaya menarik minat aku utk skate.. hehehehe

No comments:

Post a Comment